Coopidoop och italiensk biffgryta...

God morgon :) sovit gott? Det har jag... Tråkig dag idag, vädret gör att man blir trött o seg. Men det hindrar inte mig för att promenera ner till eriksberg o handla. Ska testa den nya appen, bsrnvagnsutmaningen, långt ord haha, man sätter på den och går en runda, finns olika sträckor man ska gå för att nå mål och ibland kan dom komma med gratis saker att hämta ut, har ni testat den? Iså fall kan ni ju skriva vad ni tycker om den. :) iaf den ska jag testa när jag går bort sen. Ska laga italiensk biffgryta idag, hitta receptet i min nya bok; "lätt och mätt med viktväktarna" ska bli intresant, bra mat innan träningen ikväll, ska bodypumpa. Sätts sprätt på musklerna haha. Hur ser er dag ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback