~ Shopping a la HM ~

Städat en snabbis, skulle inte vara fel o ha en städerska här hemma, som mer än gärna plockar upp leksaker 1000 ggr om dan :P Nä så bortskämd ska man inte bli... om en stund kommer Vanne :D härligt att någon kommer o hjälper mig med barnen, speciellt när båda är i uppmärksamhet-zonen, man kan inte alltid finnas där, även om man ville det.. Handlade lite höst kläder till oss, check it out:

 

Några av plaggen får jag redan nästa vecka, älskar när det går fort :) ser framemot att  ha på mig dom.... ska träna CX ikväll, det är ett nytt träningspass på Sportlife,  Kort och kraftfullt pass som stärker och formar din kropp. Ett perfekt pass för dig som vill träna mage, rygg och säte och samtidigt förbättra din funktionella styrka och förebygga skador och förslitningar. Detta träningspass förbättrar din hållning och får dig att springa snabbare, lyfta tyngre, kasta längre. Detta är som core fast mer intensivt, så jag är mycket taggad för ikväll... Ska springa ner och kolla om porten är öppen så Vanne kommer in, annars får hon stå utanför o gapa hahaha ses om en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback