~ sovandes ~

Nu är det lugnt och skönt här hemma hos fam Jansson. Barnen sover och jag kan passa på och njuta av tystnaden. Tänkte shoppa lite höst/vinter kläder till mina änglar på hm. får se om dom har ngt kul... jag själv skulle vilja ha nya mysiga stoooora tröjor, men det får inte plats i min garderob, ska ta mig en dag och sätta mig och gå igenom alla kläder, för varför ha sånt som man inte behöver eller använder?? skänker jag hellre bort dom...Sen måste jag införskaffa nya gummistövlar, mina läcker, så jag va mycket blöt om fossingarna igår :(





Vilka tycker ni?

höst boots hade inte heller skadat, gud va mkt jag behövde nu känner jag, men när man börjar få en ny kropp så vill man väl ha nya grejer, är det inte så? well well, först och främst ska mina barn ha det dom behöver, Valencia behöver ny jacka, skor har hon i massor, tror hon är lite av ett skooholic haha precis som mig :P Hennes skor ligger överallt i lägenheten, vet inte hur många ggr jag går och plockar undan dom, men lika väl kommer dom ut igen...BUSUNGE!!

AHH just det ja!! Chloe har börjat jollra!!!! blir alldeles varm om hjärtat när jag hör henne, nu börjar det verkligen kännas att tiden går fort, snart sitter mina töser och leker tillsamman, gör uppror mot mig o J och busar för fullt, lite deppig blir man av tanken men samtidigt kan man inte sluta längta till det...






mammas liv är ni!! älskar er till månen och tillbaka... Nu ska jag in på hm och shoppa loss lite...puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback