A Teffy Day :)

Idag fick man ett sms av en sk "okänd" person som skrev "grattis på namnsdagen och att vi måste ses innan nr 2 kommer ut"... Hmm vem faaan är du? tänkte jag, o skrev tillbaka "förlåt men vem är du?" - och det visade sig vara min älskade Teffy!!!! :D Förlorade hennes nr för ett tag sen och har sedan glömt fråga Vanne varje efter det, klok som man är. Så även det inte är min namnsdag så va det ändå tur att hon skrev, belv överlycklig, och vi bestämde att vi skulle ses direkt, så vi 3 tiden åkte vi in till stan, första man gjorde va att gå till skopunktens nya butik i 5an, men hitta nada, tur va väl det... Sen började shoppingen flöda...
Till Storasyster:
Klänning: Lindex, 80:-, Byxa: cubus 59:-
2pack Pyjamas: Hm, 129:-
Till lillasyster:



Byxa: Lindex 80:-, Mössa: lindex 40:- Body: Hm 70:-

Det va dagens shopping, kändes sååå mysigt att shoppa till lille Chloe, vänta bara, det kommer mer, även om man redan har massa babykläder sen innan, men lite sommar nytt skadar inte, nästa gång ska Joseph med :) Ingen fika på ett mysigt café blev det inte idag, snarare Mc Donalds, va såå hungrig så va tvungen att få i mig något snabbt, lenci fick mina pommes haha, gör allt för att få henne gå upp i vikt, så skiter i om det är onyttigt just nu, när hon väl har fått mer kött på benen och vi fått veta om det är gluten hon är allergisk mot så blir det andra bullar... har fått tid den 2 maj för provtagning och 16 maj får vi veta svaren, så nu kan det gott och väl bli maj.... IAF tillbaka till dagen, mätta o belåtna gick vi vidare, ville så gärna ha en 2 delad pyjamas men finns ju inga roliga, o dom roliga har man redan hemma, not fun, man vill ju ha variation. vid 5 tiden va det dags för mig o åka hem, trött i fötterna och så såg det ut som jag gick som en full pingvin, J fick möta mig på hållplatsen, men väl upp på väg hem träffa man Madde & Vanne, så vi stod o tjöta ett tag, kanske va bra för jag samlade kraft för "djävulsbacken" o upp kom jag idag med hahah, jag väntar på den dagen vattnet går :P nä inte än... minst 3 veckor till får hon ligga där inne, även om jag vill bli av med magen haha, låter så hemskt för jag vet att ni säkert tänker att det är ju så mysigt att vara gravid o blaaa bla blaaa, men när man har en 1åring som vill leka och man inte kan göra det, mår man så illa till måds, sen vill jag kunna städa lägenheten ordentligt, SOVA ordentligt, TRÄNA!!! uj uj uj va jag längtar... har nog sagt det ett X antal gånger hahaha... Så TACK Teffy för idag o att du smsa mig, vi får ses snart igen ;)
Nu mina vänner ska jag ta o lägga mig i soffan, nä först ska jag slänga av mig ALLA mina kläder (kinky jag vet) om ni bara visste hur säxig jag är under alla kläder HAHAHAHAH eller inte, BH:n ska slängas åta he*v*te iaf :P Så nu vet ni lite för mkt kanske, ehh who cares?? Ha en fortsatt bra kväll alla godisbitar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback