åhh vad jag vill

vi kanske äntligen får flytta, jag hoppas verkligen triangelbytet går igenom, för jag vill verkligen flytta härifrån, vill inte bo här uppe, trots att grannarna o området är helt ok, vill slippa backen, och komma närmare torget, vilket nu kommer att hända om det går som jag vill... Från väderlekstorget till Höstvädersgatan, och den är mkt större med för den delen, perfekt nu när Chloe kommer, är yber nyfiken på hur planlösningen ser ut. Så håll tummarna för att allt detta går igenom, för det 100%igt, alla har tackat ja, men dom andra måste höra av sig o ge oss klartecken :)
Jag & Valencia skulle till Slottskogen idag med Letty & Theo, men det blir inget av, lika bra det för lenci är jätte snorig, så det blir att vara hemma och vila upp oss idag, hon sover nu, så funderar med på att passa på o sova en stund, har inte sovit så mkt i natt, har bara legat och tänkt på lägenheten haha såå mkt vill jag bort härifrån hahaha... passar på o sova en stund nu, ses sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback