and then?

Sorry att jag inte skrev igår, men när vi väl kom hem så va jag så trött och min rygg värkte så in i helvete. Vi va hos Evelina & Edin igår och grillade, det va sååå underbart, solen som värmde, god mat o gott sällskap, Vanne & Åke kom ju också så det kunde ju inte bli bättre!! o ja jag vet, jag är sämst på att ta bilder hahah, ska försöka bättre på det... Innan vi åkte dit så sprang vi in på biltema för att köpa en picknick-filt, den bästa jag vart med om!! den va spilltålig och så har den plast undertill så när man vart ute så slipper man stå o skaka av filten som en dåre, och billig va den...

70:-

 

jag ska ta o köpa en till för dom är ju toppen o ha med sig överallt...så köp en sån så slipper ni skiten sen haha

Idag ska vi på spjällsängsydds jakt - det ordet va jobbigt att uttala haha, den vi hade för Valencia va vädelöst, så det blir att köpa en ny, lär gå i genom alla babyaffärer på Backaplan sen... Sen bär det av till mamma och pappa, mys mys... Nu ska jag hoppa in i duschen, om ni bara visste hur jag ser ut i hövvet - Snyggve!!!!! Ut och njut av våren idag alla goa!! puss på er!


Kommentarer
Postat av: Bbydoll ♥

Mycket fin design :)

2011-04-25 @ 20:47:04
URL: http://bbydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback