Glad Påsk!!

Nu gick dom sista gästerna, Vanne & Åke, Evelina & Edin åkte för en liten stund sen. Har haft påsk middag, med ägg & sill som förätt, bla, hade potatissallad o köttbullar för dom som inte gillar det andra, sen gjorde jag Janssons Frestelse utan anjovis dvs potatisgratäng :P med stekt kyckling, rödvinssås och sallad, efterrätten orkade vi inte hahaha, blev kaffe/te istället... Sen efter ett tag började vi känna oss rastlösa så vi satte på Wii:t och började dansa, tjejerna mot killarna - Vi vann såklart och tjocka JAG vann mot alla jag mötte- Hallå jag är änna höggravid hahaha looooosers!!! Kul hade vi iaf, o det va ju meningen...Har inte hänt så mkt idag, åkte bort till Netto, blir lika besviken varje gång man går in där... sa till J att jag hellre handlar på Ica tvärsöver gatan, and we did... när vi väl skulle till kassan, ta upp plånboken o insåg att kortet inte va där.. SUCK!!!! j hade inte heller det, så han va illa tvungen att åka hem och hämta det, medans jag o lenci fick vänta kvar, fast utanför affären såklart hahah parkerade korgen o gick ut.... och sen va det bara att bege sig hem och förbereda maten och duka, det va denna dagen det!! Nu ska vi kolla film, lugna ner magen lite och sen sova gött... för imon är en annan dag.. Ska till Evelina & Edin :) mysmys!!!
Ha en trevlig påsk allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Man kan väl inte skippa anjovisen?? Janssons frestelse som är så himla GÖTT!!

Låter som att ni hade jätte trevligt iallafall :-D

KRam

2011-04-24 @ 07:40:24
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: lovisa

glad påsk:D

2011-04-24 @ 07:50:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Emmy

emelie.... Jo jag vet, älskar själv den riktiga janssons, men man får ju tänka på dom andra som inte äter det :/

2011-04-24 @ 10:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback