Good morning sunshine!!

Solen skiner och värmen kommer över oss - härligt!!! om jag hade haft bord o stolar på ballkongen hade jag suttit mig där och avnjutit en gooood frukost, men så blir det inte, den får jag passa på o äta när Valencia somnar eftersom hon vill åt brödet, något hon inte får... På måndag är det provtagning på den lilla govsingen, det slog mig just att det är ju MAJ på Söndag hahahaha, Wooooow, snart fyller man år och snart kommer Chloe :D wiee!! Härligt att sommaren börjar närma sig :)
Idag ska jag och Valencia in till stan och träffa Vanne & Anna, det va typ 100 år sen jag träffade henne aå det ska bli sköj, får se vad vi hittar på för bus. Valencia har haft högfeber sen igår, men idag är den lägre, så förhoppningsvis försvinner den helt innan vi går ut, ändå nyttigt med frisk luft för dom små, besides så blir lägenheten som en bastu när solen lyser på här, så det går inte att vara här. Och hon värkar piggare för jag hör henne sitta och leka med alla plastburkar i köket och tjuter av glädje haha sötnosen! Nä gott folk, nu måste mammsen ta hand om disken, den blir en ren av sig själv :)
Ha en underbar dag, och njut av att det är FREEEEDAG!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback