Hejsan hoppsan!

Fick sovmorgon till halv 10 idag, det är inte illa pinkat... idag skulle jag berätta om gårdagen lite snabbt, åkte in till stan vid 11 och träffa Vanne o min älskade kusin Rebecca o hennes små trollungar, ÄNTLIGEN säger jag bara, va med dom nästan dagligen förut, men så fick hon lilla Amira för några veckor sen, o sen dess har det vart sjukhusbesök och sjukdommar på de båda små knyten :/ förhoppningsvis bär det av mot friskare dagar nu när värmen kommit :) Vi satt på försäkringskassan i ca 1 timma för dom som vanligt skrivit ut mammadagarna för Rebecca fel.. hon är nog där varje månad o bråkar med dom, så nu har dom nog fattat vinkeln.... Sen blev det lite shopping i stan, kallingar till J, svart hårfärg, ljusa jeansleggins (äntligen) en sjal, och ett par chinos, fast dom ska jag lämna tillbaka, satt inte så skönt på mig just nu, så väntar med att köpa dom när jag inte har mage... Ja just det en klocka med ju, skitsnygg... Träffade på Letty och hennes familj, så medans vi satt och vänta på J & Åke så satt vi o tjöta med dom, så fick man ett par kilklackar av henne, bara för att hon inte kan ha dom, så tack så mkt hjärtat!! Sen skilldes vi alla åt, Vanne åkte med Åke till hans föräldrar och jag o min lilla familj åkte upp till Bryggeriet för att käka, sen va jag bara tvungen att springa in på 4Gott och köpa med mig massa gott haha, jag har inte fått ngt påskgodis så nu fick jag unna mig massor hahaha När vi kom hem blev jag överlycklig, för ca en månad sen så satt jag framför ebay och beställde lite iphone skal till mig & J och igår kom 3 av dom,
Till J:
Visst är dom fina? Så nu är det bara o vänta in dom andra, tror jag beställde 7 skal för mindre än 50:- haha ink. frakt, så gott folk, köp inte i affärerna, dyra & assss tråkiga är dom.. Ebay is the Shit ;)
Vad händer idag då? har inget planerat så vi får la se :) nu frukost till mig & lenci, hon står och hänger här...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback