Idag......

ja du, vad har man gjort idag? vi var uppe med tuppen och sen vid 9 tiden åkte vi o handla mat inför morgondagens påsk middag vi ska ha :) Sen åkte vi hem o lämna allt, o på vägen mötte vi våra grannar som bor bredvid, dom fick ett tillskott i familjen förra veckan. en liiiten liten pojk va det, så sööt, nu börjar man själv inse att det snart är min tur att ligga upp på sjukan igen och krysta ut ett troll - längtan är enorm!! när vi väl lämnat allt hemma så va det dags o röra på sig ytterligare. Vi blev hämtade av Js kollega och hämtade en till kollega i frölunda, and guess what??!! dom skulle ha fotbollstunering med jobbet, så jag va ju bara illa tvungen att följa med för att se J sparka på en boll, något jag aldrig gjort under alllllllla åren vi vart ett par... Han va fakitskt duktig, han gjorde tom mål, något jag dock missa pga lenci, men man hörde det ju haha... Och sen va jag illa tvungen att gå, för lenci vägrade att somna där så vi tog en runda på stan, så fort vi kom utanför portarna i Vallhalla så somna hon, så jag gick runt i stan på påskäggs jakt, hitta på Åhlens + lite dekor som jag ska ha på bordet, så det blir najs... Halv 4 kom J och mötte upp mig så vi kunde åka hem, o i armen hade han en pokal, deras lag hade vunnit hela turneringen, tappa jag hakan eller vad? hahaha så Grattis till er grabbar! Blev en liten gungstund för lenci så nu ska man snart förbereda maten inför imon... J ska baka, inget nytt direkt, jag håller mig till matlagning o han till bakandet - VILKET PAR!! här kommer lite bilder från gårdagen :) Puss på er!!
glass är gott!
mor & Dotter
försöker le med ögonen, liiiiiiiite svårt dock när man har solen mitt i....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback