Mina fötter :(

Ja dom gör satans ont alltså, hade på mig mina älskade nike skor idag, men eftersom det är varmt i luften och skorna inte tar in någon luft så svullnade mina fötter upp snabbare än kvickt... så kanske redan efter 2 timmar knappt så hade jag ont i fötterna :( o vi va i stan vid 12 o vi kom hem nyss så aa ni fattar... Vart med Vanne idag, hon hitta skor på skopunkten för 49:-, sen köpte hon lila skosnören från stadium som hon ska ha på dom nya pjuxen istället för dom vita tråkiga. Sen ville inte vi springa inne i nordstan i detta vädret, så vi gick upp mot Domkyrkan o gick runt i dom mysiga gatorna där, sen när lenci väl somnade passade vi på att gå upp till Tintin för att käka, kycklingbaguette såklart.. så gott!!! och jag hade turen att att fick äta i lugn o ro för en gång skull, för visst är det inte bara jag som drabbas av att barnen vaknar när man ska käka?? Efteråt åkte vi ner till kungsport för att träffa Susanna & Tina, Susanna är nu på väg till Kroatien för att överraska sin mormor på 70-årsdagen, så vi sa bara Hej & Hejdå i stort sätt, för hon hade inte packat ens, hon i ett nötskal hahaha, så hon åkte och jag o vanne fastna där i över 2 timmar skulle jag tro, skönt som fan va det... Indianerna spelade så man njöt lite extra... Jo just det innan vi fasta på kungsport va jag illa tvungen att springa in på Belle Shoes för att köpa ett par billiga skor, jag kunde inte gå av smärta, så jag köpte ett par converse liknade i mörkblått, nu har man snart dom skorna i alla färger haha bytte direkt till dom och det blev liite lättare om fötterna iaf.... Sen gick vi till kungsport o häcka, senare kom Joseph och Åke också, så vi gick upp till Webbhallen för J skulle köpa sitt efterlängtade PS3 - sooooom han har tjatat så nu slipper man höra det - ÄNTLIGEN!! när han väl hade det i handen såg han ut som en liten pojke på julafton, så länge han är lycklig så.... Vanne  & åke drog sedan hem, medans vi shoppade vidare i stan. Gick till Kjell & Co för att lämna tillbaka skivor, sen till Sonny Bono, en affär jag verkligen Hatar, men J hittade lite tröjor där, HM nästa och där kom vi inte ut tomhänta... Detta kom därifrån:
Till Storasyster: sandaler 70:-, Toffsar 20:-, 2 pk tröjor 80:-, Kofta 70:- & Byxset 129:-
Till lillasyster: Joseph blev helt fäst vid dessa bodys så han ville ha en i varje färg...
Efteråt gick vi och käka på ngt ställe inne på centralen, åt lite wok så jag slapp laga mat idag, SEEEEN fick vi äntligen åka hem, home sweet home!!!! Nu ska jag ta ngt kallt o dricka o njuta av kvällen med mina älsklingar, och fixa i mobilen lite, den är jailbreakad nu iaf :D ruligt!!! Här kommer lite mer bilder från idag... Vanne har dock mer, Så TIMON skicka över till maj så jag kan lägga upp dom!!!!
livsnjutare!!
mammas allt!! stackarn solen va jobbig idag :/
Tack vanne för idag!!! Älskar dig massor!! O ni andra ha en fortsatt bra kväll.... PUSS

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Love you toooooo frugan!!! :) jag har lagt upp lite bilder på oss på fejan hehe resten kan jag skicka till din mail ;). Besoooooooos

2011-04-21 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback