Önderbara sooool

Gud vilket gott väder vi har haft idag... Hade kunnat vara ute heeeela resten av kvällen om det vore så, men det går icke, snart kommer en snubbe från Trygg Hansa och ska snacka försäkring, very funny... Efter det ska det lagas ungstekt falukorv med potatismos mumma.... längtar.... så hungrig....
Idag har vi vart i tuve hela dan, gick förbi mamma en timma, lämnade min systerdotters present, FÖR EN GÅNG SKULL hon fyllde år för en månad sen.... stackarn hahah, sen gick vi till ÖF, käka lite lunch och sen fick hon leka av sig, efter en liten stund fick man ju dåligt samvete att man satt inne, så jag ringde katta o dom va på gården, så vi gick till dom, Lenci fick gunga, men hon vägra att sitta i sanden, lite för fin för det där serrö hahah, sen ner till torget o handla o 16.45 hämta Flexlinjen mig på Wiesel... Nu ska jag plocka undan lite här.. Hoppas han försvinner härifrån innan 20 för jag vill se ett nytt program som ska gå på 5an... jaja... Vi ses imon!
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback