Slottskogen

Då har man vart i Slottskogen för första gången i år, lite mer av våren får man ju när man är där... Va där med pajasen Vanne, hennes syster Natta, hennes son Alexis, en annan Natta, hennes dotter Emilia, och Alexandra med hennes dotter Leah, masssa barn :) Valencia sov under hela tiden vi va däe nästan, i över 2 timmar iaf, hon måste vart trött för hon brukar sova 1 timma annars.. Skönt va det iaf att få njuta av egentiden o solen hihi vid 17 tiden åkte vi in till stan, köpte en solhatt till min ängel o inne på Åhlens fick hon syn på en musikinstruments leksak eller va man ska kalla det, hon lyste av lycka när hon fick den hahah, man smälter ju av att se barn lyckliga eller hur?
Sen gick vi o handla som vanligt haha, sen fick J möta mig på hållplatsen för idag fick jag ta vagnen hem eftersom felx slutar gå vid 17... kom hem o det 1a jag gjorde va o fixa maten, va ju så jäkla hungrig, ris, kyckling med currysås fick det bli idag, gudomligt gott hihi, ville blogga innan jag ska hoppa in i duschen, hinner inte skriver sen, för efter duschen ska man få massage av sig goa man, o så kommer ju desperata hemmafruar :D imon är en ny dag, vi ses då!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback