Uppe med tuppen, men vad gör det?

käka pannkakor igår, och det är INTE min grej, vaknade med sån magont så jag vet inte vad...Inte alls skönt! Så nu sitter man här uppe ensam, J % lenci har sovit i vardagsrummet eftersom hon fick feber igår kväll igen.. Men det är deffinitivt mer tänder på G, för hon dreglar som fan och vill inte ha napp, utan tuggar på sina fingrar istället, så då va det mysteriet löst haha undrade ju i förrgår vart febern kom i från bara så där, men det fick jag snabbt svar på, så tack o lov att det va tänder o inget annat.
Träffade bara Vanne i stan igår, Anna backade ur eller ngt, vet inte, tråkigt va det iaf, men med Vanne har man aldrig en trist sekund ;) Det första vi gjorde va o köpa glass till lenci, hade lovat henne det, en sandae från Mc Donkan med chokladsås, hon älskade det trots att hon va så trött att ögonen gick både åt höger o vänster hehe, efter lite glass så somnade hon gott iaf. Sen träffa vi på ett par vänner som skulle spela på Kungsport, dom har fest ikväll på stars n bars så dom skulle promota lite med MJ-musik, och folket runt omkring njöt till fullo tills polisen kom o avbröt, visserligen hade dom inget tillstånd våra vänner, men om inte en enda liten man hade anmält så hade inte polisen brytt sig, så Salis spelning varade i en timma, TRIST! men idag har dom fixat det och dom ska spela vid Göteborgs hjulet 14.00, så om ni som läser är i stan då, gå dit och njut av skön musik o av sol!!! :) Vi däremot ska vara hemma hos mamma & pappa då, J och pappa ska åka o köpa Chloes säng och garderob, är ju bara 34 dagar kvar till BF så nu vill jag ha allt i sin ordning :) Sen när dom kommer tillbaka från Ikea ska vi in till stan och möta upp Vanne, Åke och Patrik, vi ska se Cortegen, som vi missa förra året pga regn, men idag är vädret kanoners :D okej, från detta till något heeelt annat, jag använder ju pepsodent white now, som ni redan vet... det har gått 3-4 dagar nu, och om jag ska vara ärlig så har jag vart skeptisk mot hela det här "vitare tänder på engång" men grejen är ju att den hjälper - JAG HAR FÅTT VITARE TÄNDER!!! och det är 22 dagar kvar av Buzzningen, ska mina tänder bli snövita då eller? haha fan va coolt, så nu rekomenderar jag STARKT tiller er som vill ha vitare tänder utan att behöva betala en massa pengar, gå till affären o köp pepsodent White now
Nu mina vänner har resten av familjen vaknat, ska göra lite god frukost nu.. Ha en underbar dag!! och njut av att det är lördag och Valborg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback