Mys

Blev inget spjällsängsskydds jakt, åkte till stan istället och shoppa lite, eller lite o lite, vi kom hem med 3 par skor, 6 plagg till lenci och 2 plagg till mig hahah alltid lika kul o shoppa med sin man -älskar dig så Joseph!! mamma kallar mig för lyxhustru något jag INTE är... kanske många som tror det bara för att jag har min mans bankkort, men det betyder inte att jag spenderar alla "hans" pengar - vi har gemensam ekonomi, har jag inga pengar på mitt kort så får jag hans, för han vill inte att jag ska sitta hemma på röven och inte roa mig när jag kan ha kul annars... Så det så :P Åkte till mamma & pappa vid 3 tiden, och vi grilla!! vilken lyx att få grillmat 2 dagar i rad. Valencia har vart på så otroligt bra humör hela helgen så det va ett stort nöje att ha med henne till mamma haha som vi har skrattat idag åt henne. Grease gick ju på tv - o så fort musiken sätts igång är hon igång med sin underbara dans, älskade unge!!! Sen skulle hon äta själv, med mat i hela ansiktet.. se själva...
älskade underbara unge säger jag bara!!! hon o joseph sitter i badet nu, och jag hör henne tjuta av glädje haha man blir så varm i hjärtat...
Just det ja... jag vill tacka en kvinna på Apoteket som fick mig att må kanon när jag gick därifrån, vi snackade om solkrämer till barn osv o hamna plötsligt in på tonårs- och ungdomstjejer, hon har en dotter som är 21 o tar tydligen en evighet inne i badrummet, så sa jag att för mig tar det bara några min så är jag klar, då säger hon att men du är ju äldre, hahaha nej nej, jag är bara 24... Hon tappa hakan... Sen säger hon 24 år och 2 barnsmamma det är extremt starkt jobbat! Guuuud va glad jag blev, blev änna ännu mer peppad haha så Tack till dig!!
Hitta just lite av det vi shoppa idag...
Dom sista byxorna köpte vi även i grönt, och 2 klänningar i härliga sommarfärger...och skorna:
till mig
till Joseph
till Valencia
så idag har mamma, pappa o barn fått skor... Nu måste jag sluta, Chloe gör mig galen så nu ska jag ta av mig Bhn o sätta på mig nattlinne o lägga mig i soffan... Hoppas eran dag har vart lika toppen som min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback