This day...

nyduschad o sitter o vräker i mig choko sticks haha. Idag har vi bara vart hemma o myst. Ioförsig så åkte jag till Eriksberg o handla imorse men annars har vi bara vart hemma... skönt som fään måste jag säga :) har ju varit på vift ända sen jag kom hem från förlossningen så inte så konstigt att det är skönt att vara i sin pjyamas... Igår va vi på dejt med Vanne och Åke, vi käkade på La Gondola, jag, vanne o åke åt fläskfilé, va la sådär gott, Joseph åt en skitgod pizza, till efterrätt delade jag o Joseph på en STOR banana split som va himelsk!! Efter det åkte vi hem o kollade på desperata hemmafruar, sen somnade jag gott, och trodde Chloe skulle hålla mig vaken igen, men nej då, hon va duktig o vaknade vid 3 o va hungrig, gav henne tutten o sen somna vi båda om gott igen :) Hon vaknade senare än mig i morse...
Nu ska jag lägga mig bredvid mina döttrar, Valencia sover på golvet o Chloe har just fått mat, så ska hålla henne vaken så hon sover lika bra i natt... puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback