Bad day

bad bad baaaaaad day....vill att dagen ska vara över nu... Blodproverna som lenci skulle ta idag gick åt helvete... Dom fick inget blod alls- hon va helt hysterisk stackarn, tack o lov att mamma va med för jag hade inte klarat det själv, jag va tom tvungen att gå ut ur rummet bara för att det va för påfrestande. Denna läkaren ville verkligen ha proverna idag och fråga mig inte varför, o det han ville ha svar för va ägg, mjölk, något leverprov o ngt mer... Vi får ta o ringa han o fråga va fan det är frågan om.... Idiot... utsätta oss sådär. Men iaf dom får göra proverna under gastrostopin då hon ligger sövd, sen får vi se hur allt blir... Sen har man haft förvärkar till o från hela dagen, suck!!!
Efter sjukhusbesöket åkte jag till coop o handla snabbt sen tog jag flexlinjen hem, sen dess har dagen inte direkt blitt bättre... är trött som in i helvete pga en kattjävel som satt o jama för full hals under en hel timma i natt. Den började från bottenvåningen o sen satt den utanför våran dörr. och ingen i vår uppgång har katt.. Sen kom en granne o tog ut katten, vart tyst för en stund, jag hann tom somna om, men sen började oljudet igen, vår port måste vara öppen tyvärr för vi har en gasläcka i trappen, så om vi stänger dörren så stinker det gas i hela uppgången... men denna gången så tog grannen katten igen o stängde dörren, BRA GJORT!! va nära själv på att göra det. men men hade nog skjutit katten hahaha.. nä va elakt... sen hörde man katten jama utanför, MEN sen blev det äntligen tyst o jag kunde sova vidare... Vakna med världens förvärkar så J fick väcka lenci, mata henne o byta om på henne, Tur att jag har han.. nu blir det mys med mina 2 hjärtan... hoppas på en bättre dag imon...
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback