BM idag

A kl 14.15 har jag tid hos min BM, idag ska vi se om Chloe har fixerat sig, annars blir det andra bullar som gäller :/ Valencia lämnar jag hos mamma under tiden, för på något vänster så gillar inte lenci min BM, hon skriker o har sig varje gång vi går in genom dörren, så tack o lov att mamma kan ta henne idag haha...
Åkte till min kusin igår, trots att hennes son va sjuk, men det sket vi i haha, Valencia och han fick leka av sig, o gud va dom älskar varann, dom blir helt till sig så fort dom får syn på varandra haha mys!! vi fick fixat babykläderna, så nu kan jag äntligen slappna av, för nu har man kläder till lillan :) Nu ska jag äta frukost, har vart hungrig sen jag gick o la mig igår kväll.. illa!!!
Ses ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback