:)

Hej alla! hoppas att ni mår toppen :) själv är man hungrig o trött, lenci somna nyss så funderar själv på att lägga mig o sova en stund o sen göra en lunch till oss, tog fram potatiskroketter och lite korv ur frysen...
lenci fick för sig att vakna kl 4 imorse, vi la henne mellan oss med lite välling o hoppades på att hon skulle somna om, tog en bra stund men tillslut så somna hon... o vi vakna igen vid 7. och hon börja direkt med att busa, jag ställde mig direkt framför disken så J fick busa med henne tills han skulle gå... Sen gjorde jag frukost till oss, leverpastej mackor mer äppeljuice och banan efter det.. lenci vart mätt o belåten iaf hahaha Så skönt nu när man har tatt bort all välling under dagen, så att hon får det på morgonen och kvällen innan läggdags... Nu gäller det att få henne rund o go :P
Blev föresten ingen Gnomio o Julia igår, vi kollade på Smallville istället. J har fått mig på fall för den serien igen, hade tröttnat på den men nu börjar den bli riktigt bra igen, så det satt vi o kolla på till det va läggdags för oss... Nä nu måste jag sova en stund innan dottra min vaknar...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback