Igår va en dag...

som va så jäkla bra. Först o främst är jag så STOLT över Valencia. Hon åt mer än vad hon brukar göra, dvs att hon åt upp en HEL stor burkmat, mammas spagetti & köttfärssås, äpple, banan och mycket mer. I vanliga fall har hon ätit några skedar fast mat, lite frukt o sen välling... skit trist när hon gör så, så igår va jag extra stolt över henne :) hoppas nu att det fortsätter så hon går upp i vikt...Igår va jag med Katta, Oskar, Aleksandra, Alicia, Emilia och Ian på Backaplan, vi gick runt och njöt av vädret till fullo... Sen åkte jag hem till mamma på ett oväntat besök, jag skulle träffa Joseph vid 6 i stan så kände inte direkt för att åka hem o sen ut igen... Så hemma hos mamma busade lenci med mormor o morfar, vi åt mammas goda mat och sen åkte vi in till stan... Vi åkte upp mot Slottskogen där vi skulle träffa Åke o Nick... Vanne sprang vårruset igår, duktiga lilla du, är stolt att du sprang, om du bara visste hur sugen jag va på att göra det med hahaha. Lite synd dock att vi sågs så lite :/ Efter loppet körde Åke hem oss - TACK HJÄRTAT!! väl hemma gjorde jag köttbullsbaguette med rödbetssallad - mums, lenci fick gurka o köttbullar o va överlycklig :) Sen när vi skulle gå o lägga oss hade lenci överskottsenergi, så vi 3 busade för fullt i sängen tills det va dags att släcka lampan för sovdags, hon somna som en STOCK!!!
Idag hoppas jag att vi kan åka bort till Kortedala till min kusin o lämna o hämta babykläder, och att lenci får busa med sin bästaste kompis/kusin Raheem :) Hur ser er soliga dag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback