Inge Kul alls :(

känns ju sådär jättekul nu... Läkarbesöket gick relativt bra, både bra o dåliga nyheter... Det som är bra är att nu kommer vi få den hjälp vi behöver för att komma vidare.. det dåliga är att vi ska pina Valencia i 2 veckor o ge henne gluten för att hon sedan ska gå igenom ett gastroskopi för att se hur tarmen reagerat, inte direkt kul när hon nu mår så jäkla bra och har gått upp i vikt, men det är ju ett måste, för om testerna är positiva så skriver läkaren ut glutenfria produkter till oss och vårt försäkringsbolag blir glada då vi har papper på allt :P Men nu blev man allt lite mer stressad då man kanske ska ha barn om 2 veckor, så vi får se hur detta ska gå... Får ta en dag i taget för att stressa upp mig i onödan är ju helt meningslöst... Tur att jag har världens bästa man som alltid lugnar ner mig o fixar allt :D
Vilken tur att jag vände mig om, för några minuter sen satt lenci på tv-bänken, så nu har busungen lärt sig att gå upp o ner från den - GAAH!! Vad ska det bli här näst? klättra upp från kökslådorna? hahaha nä nu kan jag inte skriva mer, hon är i farten... ses sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback