Jaaa må jag leeeva!!!

Japp idag blev man ett år äldre, 24 hela år hahah. Dagen har vart toppen!! Vart hos BM idag med Joseph, och Chloe har fixerat sig, och har växt hela 5 cm på en vecka, så nu kan folk inte gå o säga att min mage är liten för det är den inte haha Sen gick vi ner till mamma som fick sitta barnvakt under den tiden, sen väntade vi in Åke och Vanne, vi åt mummsig rulltårta, Josephs hembakade tigerkaka och Sockerkaka med citron och aprikos. mumma!! Sen kom Susanna :) Vi satt o tjöta en jävla massa och sen va vi tvunga att sticka iväg o käka, Så jag, vanne, åke, J och lenci åkte till Sibylla o åt en massa gott, och nu sitter man här i matkoma och väntar in desperata hemmafruar...
Idag har mina förvärkar kommit igång, ett mkt bra tecken tycker jag, får mer än gärna fortsätta haha
Nu ska jag slänga av mig bhn o sätta på mig nattlinnet o lägga mig bredvid min älskling.. Ses imon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback