Lenci-kväll

Japp, hur mysigt som helst har vi haft, ätit god mat, ätit choklad som hon är heeeelt frälst av, busat, myst a you name it! Joseph är ute med sina kollegor, han får passa på nu för om 4 veckor är det 2 late :P Valencia somna nyss så nu kan jag passa på o skriva lite, duscha, äta o sen hoppa i säng, jag har vart uppe sen kl 7, så nu är kroppen trött... Läkarbesöket gick bra, hon va nog den trevligaste vi har mött på än så länge, så det uppskattades... Men tydligen är det inte helt bevisat än om lenci har glutenallergi, men däremot är hon glutenintolerant, vad nu skillanden är :S får läsa på det där lite bättre...Hon skulle iaf skicka en remiss till våran läkare på östra för att utreda alla prover osv.. Sen sa hon att det va tur att vi gör detta när lenci är såpass liten, för om hon hade vart äldre hade det blivit omständigare med att byta kost, så på det stadiet är vi också glada att det upptäcktes tidigt... Känns som jag bara sitter o skriver om gluten, nog om det!
Efter läkarbesöket åkte vi in till stan, J skulle in på Webbhallen och köpa presenter till nån, och sen gick vi o käka lunch på Jensens Böfhus, äntligen va det inte så jäkla mkt folk där, nu kunde vi gå raka vägen in o få bord direkt, tyvärr så är jag besviken på deras mat, jag personligen tycker inte att det är WOW-effekt på det hela, man får ju bara en liten bit kött, lite potatis & sås INGEN sallad, bara en liten kvist av ngt för dekor, o när jag bad om ett STORT glas vatten fick jag ett glas som räckte för en mun... Så dit kommer man ju inte springa för mkt till... Åkte därifrån fortfarande hungrig o med magont.. jaja imon ska vi träffa Vanne, Åke, Evelina & Edin igen :) Då ska vi spela bangolf i Heden, ska bli super kul... Nu däremot ska jag äta min äckliga panpizza sen ta en varm dusch o SOVA!!! får se när J kommer hem... Han ska upp tidigt imon o tvätta - hahaha får väl sparka ur han ur sängen skulle jag tro :P
Puss på er, o god natt!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Asso jag e nog ditt största fan! haha :P <3 hoppas han inte missar tvättiden nu! haha ses imon frugan. Älskar er!

2011-05-06 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback