Tea Tajm

Passar på och sitta ner i lugn o ro och dricka mitt granatäpple te och gnaga på Marabou Caribbean medans J & lenci badar, dom plaskar o har sig, skrattar gott gör dom med för den delen - Härligt!!
Grabbarna hade det trevligt igår, När dom kom hit så stank Js kläder lägereld och skog, och inte liiiiiite heller, utan så fort han kom in i rummet så stank det, så av med kläderna o lägga dom i blöt så får jag tvätta dom ordentligt hos mamma på tisdag... Jag o Vanne kollade på 4 låtar av Eurovision igår, dom va sååååå trista så vi satte på sex and the city igen o såg 12 avsnitt, man skulle nog behöva en hel helg för att kolla igenom alla säsonger, eller vad tror ni?
Vi gick o la oss vid 23, tvääär däckade, Valencia vaknade halv 7 imorse, inte så speciellt kul, är inte alls van o gå upp så tidigt, men men, går o lägger mig tidigt sen...
Jag o Joseph kollade färdigt på "i am number four" förut, jävligt bra film, hoppas att det kommer en 2a för den slutade helt fel, så nu håller jag tummarna för 2an haha, efter den kollade vi på RIO, redan efter 2 sek filmen börjat skrattade jag ihjäl mig och så fortsatte det filmen ut, så skön film, bra musik, kunde inte sitta still när musiken kom igång, så den rekomenderar jag också att ni ska se om ni inte har gjort det... Sen efter min kvällsdusch ska vi nog kolla på Gnomio & Julia, spännande :) En underbar filmkväll har vi idag helt enkelt, njuta av tiden tillsammans som 3 haha men guuuud va jag vill ha ut Chloe nu... Nu får det hända ngt tycker jag. visst har 19 dagar kvar men hon är ju färdig så varför inte komma nu?? Tänk om hon kommer på min födelsedag (som är på tisdag) det hade vart ngt, världens bästa present hehe... Ohh nu ropar dom på mig här att dom är klara...
Hoppas ni får en fortsatt härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback