The Studio...

Hej alla!!! Gud är helt slut. kom precis hem efter en rolig dag på The Studio med mamma och lenci... Vi fick vara modeller för en dag, inte illa haha tror halva Sverige befolkning har vart med om samma sak, jag har det iaf för 3 ggn idag. men idag va det extra kul för nu fick Valencia o mamma vara med ^^,
Bilder kommer upp senare... Just nu vill inte CD-läsaren sammarbeta, jävla skit dator...SUCK!!!!
Om ni vill veta mer om hur dagen gick till väga kan ni gå in här -
http://thestudio.se/
Idag ringde dom från Gamlestadens vårdcentral, och vi fick äntligen bekräftat att Valencia är glutenallergiker. Så nu kan vi äntligen ge henne rätt kost osv och få upp hennes vikt framför allt... Fick en tid imon 9.15 för att träffa en läkare istället för att vänta till den 16e, skönt det, få allt överstökat. Så halva morgonen har jag suttit och läst om vårdbidrag, skickat in lite papper till Trygg Hansa så man får ersättning där o massa annat, känns lite som man har stirrat sig blind på detta nu. Men ska man utnyttja det finns finns att nyttja så ska man. Jag tänker då fan inte sitta här utan att få ersättning för dyr mat som vi måste köpa i framtiden... Ett exempel på idag, jag brukade alltid köpa Wafers Kex, men som sagt så är det gluten i, så jag köpte glutenfria sådana idag, - DUBBLA PRISET!!!!! blev ju ruinerad av bara det... Så ja, jag tänker be om pengar på alla hörn jag kan komma åt....
Va o handla nya Marabou Caribbean förut, som jag har letat efter den, ska ta o naffsa i mig den ikväll - hoppas att den är yummie bara, annars har man ju letat i all onödan :P
Har ni testat den??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback