Såååry :(

att jag inte gjorde en uppföljning igår. Jag satte mig vid datorn och skulle skriva men så började Arga Snickaren, sen blev jag en soffpotatis resten av kvällen. Inte så konsitgt egentligen för Greys Anathomy kom ju efter :P
Det gick relativt bra hos Bm igår, hon tyckte att hon kände ett huvud neråt men att hon fortfarande är rörlig, så sant som sagts för hon ligger då fan inte still där inne, känner sparkar och knuffar överallt... Så länge hon inte ligger på tvären längre är jag mer än nöjd :) Efter besöket gick jag hem till mamma, fixade "model for a day" bilderna, både mina och mammas så här blev dom -
Det som va lite trist va att fotografen gav oss alla anvisningar hur vi skulle stå osv, hade vart roligare om man fick hitta på egna poser, men men...
Nu minns inte jag om jag berättade igår att min moster ringde i förrfår och ville lägga en läggning på mig, dvs "spå" mig via tarotkort, självklart fick hon min tillåtelse till det, så igår mailade hon svaren... lite otydligt va det så hon bad mig ringa henne för att få svar... (ni som inte vet så är vi på mormors sida mediala, vi ser och känner sånt som finns i den andliga världen, låter creepy I know, men det är sååå häftigt, och min moster Lena har kommit längst av oss - besök hennes hemsida om ni vill veta mer: http://www.whitespirit.se/ ) Iaf svaren jag fick va verkligen till stor hjälp. Hon bad mig fråga frågor i huvudet och hon svarade - Nu bor min moster uppe i Uppsala, det är en braaa bit ifrån och hon vet INGET om mitt liv, så när hon svarade på mina frågor tappade jag hakan. Jag frågade frågor som: "om förlossningen kommer att gå bra?" "får jag ett junibarn?" "kommer Chloe att fixera sig?" osv... Så nu har hon bett mig ta fram min pendel och tarotkort för att snacka med mina vägledare, för jag har så himla mycket frågor, så det ska jag passa på och göra när lenci sover middag sen....Vi ska ändå vara hemma och mysa idag, njuta av egentiden med henne innan Chloe kommer :)
Nu har hon tröttnat på att jag sitter här, ses sen då!
Pendel
Tarot
Häxan Emmy :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback