Väntan är...

ASSSSSS jobbig... händer inte ett smäck här... inga värkar, inget vatten, ingen slempropp, NADA!!! Va i stan i förrgår o gick i flera timmar med min kusin... Igår va vi på golfbanan, jag gick med dom med där me, men det ända jag fick va ont i fötterna. Idag ska vi träffa Vanne i stan, jag ska boka spa-behandling på Elisabethskolan, får se om dom har öppet i juni så dom inte har sommarlov.. Hade vart skönt o få en härlig behandling efter graviditeten, börja om från skratch med kroppen igen, sen får vi se vart dagen tar vägen, ska nog ta med min picknick filt så man kanske kan sätta sig i en park nånstans o njuta lite... Jag kom just på att jag glömde skriva in min Buzzador raport igår, så måste fixa den nu...Ses sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback