Dagarna

God morgon! Sitter o morgonmyser med chloe idag, Valencia sov lite dåligt i natt, så hon sover vidare. Jag tänkte skriva hur mina dagar har vart, hemma hos Jenny och Julius va det jättemysigt, vi satt o fika o snackade loss om allt! Valencia sprang o jagade deras katter haha stackars dom alltså, lenci är kattgalen! Vi funderar själva på att skaffa katt, men då måste den katten tåla mkt o vara uber snäll.. Sen tog vi vårt pickopack o gick ut. Vem träffar man på då? Jo mitt ex, vi va tillsammans när jag va 17, han är jennys mans bror, så vi 4 bodde ihop i 3 år, därför ser jag Jenny som min syster, hon fanns alltid där i vått o tort, iaf, vi gick runt i sävedalen o riktigt njöt av vädret, sen när vi kom tillbaka så började Jenny med maten, som man hade saknat den, hon gör kanon god mat, så hon bjöd på kyckling och pasta med god sallad :) sen va vi tvungna att åka hem, pga tiden, lenci va jätte trött, så man fick ge henne iphonen på bussen, hon kan den telefonen helt utantill, folk blir nog förvånade när dom ser henne med den haha jag blir det varje gång. Hon somnade gott när vi kom hem sen... Igår va också en lekfull dag, köpte mockasiner till lenci för dagis, en klänning, och 2 tröjor, mer kläder behöver hon inte, jag ska ta kort på hennes o chloes garderob så får ni själva se hur mkt kläder dom har haha man kan ju inte låta bli o shoppa åt dom... Suck! Rebecca däremot handlade kläder till amira för över 500 lappen, så nu är hon uppbunkrad för både hösten o vintern ;) åkte sedan hem till Rebecca, där barnen gick loss! Bokstavligen med, vi va helt slut när vi gick därifrån, men skoj hade vi. Det va ju meningen ;) idag ska jag träna mrl och sola, sen direkt efter ska jag möta upp Joseph o barnen, då vi ska till sci-fi mässan. Berättar mer om det sen. Puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback