~BP~

Yes, ikväll kör jag stenhårt på BP, va ett tag sen jag körde den, tror det va 3 veckor sen :S älskar det passet, man känner verkligen att hela kroppen trimmas... LOVE IT


 

Dansaerobicen igår va kanon, skitkul, speceillt när instruktören är ens barndomskompis o då hon kör extra hårt med en hahaha...well well.. idag stannar vi hemma och myser, Chloe är lite kinkig efter sprutorna så om feber smyger sig på så är det skönast att vara hemma. Hon sov lite oroligt i natt, så hon kanske kommer att sova gott under dagen... När dom 2 sover ska jag passa på o städa undan här i lyan, för nu ligger det bokstavligen leksaker överallt - SUCK!!! nä nu måste jag rusa, lenci retar upp sin lillasyster hör jag.. skriver sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback