BVC + vaccination...

Idag va det 3 månaders vaccinationen som gällde för Chloe, gick hur bra som helst, sa inte ett knyst, märklig unge tycker då jag, eftersom Valencia skrek halsen av sig hahaha, men det är väl bra att mina barn är olika ^^, 62 lång och 6,4 kg kärlek, inte så konstigt att armarna blir trötta när man går o bär på henne hehe... Medans vi va hos BVC så Valencia hos sin mormor, tack o lov att hon va hemma, för på vägen dit glömde jag nyckeln hem till dom, och jag tänkte att vi skulle äta lunch där även om mamma inte va hemma, men hon va hemma som tur va för då slapp jag ta med lenci dit, hon är ju livrädd för alla sköterskor nuförtiden, who blames her, fan med allt skit hon har fått gå igenom, men förhoppningsvis blir det bättre med tiden, den 13e är det hennes tur att få spruta, och då tror jag att J får följa med, för det blir lite svårt med 2 ungar, och speciellt när lenci är såpass rädd, men men det tar vi då... Sitter nu o väntar på J, så jag kan rusa iväg till gymmet, dansaerobic som väntar, och solning, ska bli gött o lägga sig o sola sen, speciellt i detta pissväder.. åh nu kom han!!! ska jag passa på o sticka.. ha en trevlig kväll!!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback